Megkaptuk az értékelésedet, köszönjük, így legalább tudjuk, miben kell még fejlődnünk. Azt nem ígérhetjük, hogy soha nem fogunk hibázni – bár nagyon törekszünk rá –, ugyanakkor azt garantáljuk, hogy pár kattintással bármikor jóváírhatod magadnak annak a terméknek az árát, amivel nem voltál elégedett.
A KIFLINÉL LÉTEZIK AZ ÖNREKLAMÁCIÓ FOGALMA
Sérült, rossz vagy lejárt terméket kaptál, esetleg tévesen vagy hiányosan érkezett a rendelésed? Reklamáld meg online, és intézz saját magadnak azonnali kreditjóváírást pillanatok alatt, a honlapon vagy az applikáción keresztül. Hiszen ez nálunk bizalmi kérdés.
PANASZRENDEZÉS KÉNYELMESEN, ONLINE
Tudjuk, hogy az idő a legértékesebb dolog, amivel megajándékozhatunk téged. Ügyfélszolgálatunkra ezután is bátran számíthatsz, ha épp valami nem stimmel a rendelésed tartalmával. De miért ne intézhetnél azonnali kompenzációt mindössze pár kattintással, telefonálás és emailek nélkül? Online kompenzációs felületünkön ezt könnyedén megteheted.
MIÉRT HASZNÁLD AZ ONLINE KOMPENZÁCIÓT?
Mert megbízunk benned, és a kiszállítást követően is elhisszük neked, ha valami szemet szúr.
Csak válaszd ki 72 órán belül a panaszos terméket, és kész is.
Azonnal jóváírjuk neked a problémás termék árát kreditek formájában, amelyeket felhasználhatsz a következő vásárlásodnál.
A kreditek jóváírása részünkről nem kérdés. De ha mégsem kérnéd őket, vagy inkább rászorulóknak ajánlanád fel az összeget, akkor mindezt egy gombnyomással megteheted.
Ez a szolgáltatás egyedülálló Magyarországon az élelmiszerboltok között. Nálunk a te kényelmed a legfontosabb: a Kiflinél nem kell bizonygatnod az igazadat.
PONTOSAN HOL TALÁLOM EZT A FUNKCIÓT?
Lépj be a vásárlói fiókodba az applikációról, honlapról vagy a vásárlás értékeléséről szóló emailből. Utána azon belül keresd a KORÁBBI VÁSÁRLÁSOK menüpontot, kattints az adott megrendelés részleteire, majd a Termék reklamáció gombra.