Ingyen szállítás, garantált aznapi kiszállítás ha 16:00 előtt rendelsz, csak Prémium tagoknak elérhető kedvezmények és még további előnyök várnak.Ingyen szállítás, és garantált aznapi kiszállítás, ha 16:00 előtt rendelsz
Vásárolj minimum értékhatár nélkül
Exkluzív 15 % kedvezmény top termékekre
Exkluzív kedvezmények csak klubtagoknak
Köszönjük a visszajelzést

Megkaptuk az értékelésedet, köszönjük, így legalább tudjuk, miben kell még fejlődnünk. Azt nem ígérhetjük, hogy soha nem fogunk hibázni – bár nagyon törekszünk rá –, ugyanakkor azt garantáljuk, hogy pár kattintással bármikor jóváírhatod magadnak annak a terméknek az árát, amivel nem voltál elégedett.

A KIFLINÉL LÉTEZIK AZ ÖNREKLAMÁCIÓ FOGALMA

Sérült, rossz vagy lejárt terméket kaptál, esetleg tévesen vagy hiányosan érkezett a rendelésed? Reklamáld meg online, és intézz saját magadnak azonnali kreditjóváírást pillanatok alatt, a honlapon vagy az applikáción keresztül. Hiszen ez nálunk bizalmi kérdés.

PANASZRENDEZÉS KÉNYELMESEN, ONLINE

Tudjuk, hogy az idő a legértékesebb dolog, amivel megajándékozhatunk téged. Ügyfélszolgálatunkra ezután is bátran számíthatsz, ha épp valami nem stimmel a rendelésed tartalmával. De miért ne intézhetnél azonnali kompenzációt mindössze pár kattintással, telefonálás és emailek nélkül? Online kompenzációs felületünkön ezt könnyedén megteheted.

MIÉRT HASZNÁLD AZ ONLINE KOMPENZÁCIÓT?

 

Mert megbízunk benned, és a kiszállítást követően is elhisszük neked, ha valami szemet szúr.

Csak válaszd ki 72 órán belül a panaszos terméket, és kész is.

Azonnal jóváírjuk neked a problémás termék árát kreditek formájában, amelyeket felhasználhatsz a következő vásárlásodnál.

 

A kreditek jóváírása részünkről nem kérdés. De ha mégsem kérnéd őket, vagy inkább rászorulóknak ajánlanád fel az összeget, akkor mindezt egy gombnyomással megteheted.

Ez a szolgáltatás egyedülálló Magyarországon az élelmiszerboltok között. Nálunk a te kényelmed a legfontosabb: a Kiflinél nem kell bizonygatnod az igazadat.

 

 

PONTOSAN HOL TALÁLOM EZT A FUNKCIÓT?

Lépj be a vásárlói fiókodba az applikációról, honlapról vagy a vásárlás értékeléséről szóló emailből. Utána azon belül keresd a KORÁBBI VÁSÁRLÁSOK menüpontot, kattints az adott megrendelés részleteire, majd a Termék reklamáció gombra.