Gyakori kérdések

Gyakori kérdések és válaszok

 

 

Hova szállítunk?

A kifli.hu jelenleg Budapest közigazgatási határain belül nyújtja szolgáltatását.

Budapesten kívül az alábbi településekre szállítunk, a felsorolás alatt feltüntetett időpontokban:

Szentendre, Pomáz, Budakalász, Budajenő, Csobánka, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Pilisborosjenő, Üröm, Szentkút, Nagykovácsi, Remeteszőlős, Solymár,  Václiget

  • 07:00-22:00

Isaszeg, Pécel, Maglód, Gyömrő, Vecsés, Üllő, Gyál, Felsőpakony, Alsónémedi, Dunaharaszti, Szigetszentmiklós, Taksony, Tököl, Szigethalom, Halásztelek, Ecser, Ócsa

  • 07:00-22:00

Sződ, Göd, Dunakeszi, Csomád, Veresegyház, Fót, Mogyoród, Szada, Csömör, Kistarcsa, Nagytarcsa, Kerepes, Csomád, Gödöllő

  • 07:00-22:00

Budaörs, Budakeszi, Törökbálint, Biatorbágy, Diósd, Érd, Telki, Páty, Sóskút, Herceghalom, Tárnok 

  • 07:00-22:00

Vác, Erdőkertes, Őrbottyán

  • 07:00-22:00

2020.09.14-től kezdődően ismét szállítunk a Balaton közeli településekre: Szántód, Zamárdi, Siófok, Balatonvilágos, Balatonakarattya, Balatonkenese, Balatonfűzfő, Balatonalmádi, Felsőörs, Alsóörs Csopak, Balatonfüred, Tihany, Paloznak, Balatonfőkajár, Balatonszabadi, Balatonföldvár, Aszófő, Lovas.

Balatonon és Velencén a negyedórás időablakba történő rendelés nem elérhető.

2022.06.08-től szolgáltatási területünk a Velencei-tó környékére is kiterjed: Velence, Agárd, Gárdony, Kápolnásnyék, Sukoró

Balatoni szállítási idősávok:

  •  08:00-13:00
  • 15:00-19:00

Velencei-tó melletti szállítási idősávok

  • 08:00-11:00
  • 15:00-17:00

A Balatonra rendelt rendelések esetén az átvétel előtt legkésőbb 10 óráig lehet kiegészíteni a rendeléseket.

Mi a minimum rendelési érték?

2022.10.11-től a minimum rendelési érték 12 000 Ft.

 

Expressz kiszállítás:

Lehetőség van – opcionálisan, a szabad kiszállítási kapacitások függvényében – Expressz kiszállítást kérni egységesen 2.999 Ft-ért (a rendelés értékétől függetlenül; 2022.10.11-től a min. rendelési összeghatár 12.000 Ft). Expressz kiszállítás esetén a megrendelés leadását és visszaigazolását követően Budapesten 180 percen belül, agglomerációban 240 percen belül garantáljuk a rendelés kiszállítását. 

Az Expressz kiszállítást nem garantálja teljes nyitvatartási ideje alatt a Kifli.hu, a napi szabad kapacitások függvényében tudjuk biztosítani a szolgáltatást. 

Balatonon az Expressz kiszállítás nem elérhető.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Ingyenes a kiszállítás 24.000 Ft felett.

A kiszállítás díja 599 Ft-tól 1199 Ft-ig terjed dinamikus árazás szerint, minden zónában (erre jönnek rá a különböző kondíciók) 

A Felhasználó a fizetendő szolgáltatási díj pontos összegéről a weboldalon a kiszállítási idősávnál tájékozódhat. 

Zóna díj:

  • agglomerációban +100 Ft,
  • Balaton és Velence térségben + 300 Ft

Kényelmi díj:

  • 12.000 FT és 16.000 FT-os rendelés esetén --> +400 Ft extra díj (a kiszállítási díjon felül)
  • 16.000 FT és 20.000 FT-os rendelés esetén  --> +200 Ft extra díj (a kiszállítási díjon felül)

Az agglomerációban, Balatonon és Velencén a negyedórás időablakba történő rendelés nem elérhető. 

15 perces slot (időablak): +200 Ft

 

Hogyan tudok fizetni?

Online bankkártyás, helyszíni bankkártyás (POS terminál) és készpénzes fizetéssel tudod kiegyenlíteni vásárlásod ellenértékét. 

 

Hogyan kapom meg a szállítólevelet? 

Bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a fiókom menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni az elektronikus szállítólevelet.

 

Hogyan kapom meg az ÁFÁ-s számlámat?

Bejelentkezés után a jobb felső sarokban a nevedre kattintva a fiókom menüpontból érhetőek el a korábbi vásárlásaid. Itt kiválaszthatod, hogy mely vásárlásához szeretnéd letölteni az elektronikus számlát.

 

Hogyan kérhetek céges ÁFÁ-s számlát?

Webshopunkban a vásárlási folyamat végén a PÉNZTÁR menüben kell kiválasztani/kipipálni a "SZÁMLÁZÁSI ADATOK MEGADÁSA" opciót, majd meg kell adni a cég nevét, címét és a céges adószámot  amelynek eredményeképpen céges ÁFÁ-s számlát fog a rendszer automatikusan kiállítani vásárlóink számára.

Minden egyes vásárlás végén a PÉNZTÁR menüben ki kell pipálni a négyzet alakú checkboxot ahhoz, hogy a pénztár funkcióban rögzített Céges adatok (név, cím, adószám stb.) feltüntetésre kerüljenek a számlán. Ennek hiányában a KIFLI FIÓKban rögzített eredeti névre és címre kerül kiállításra az érintett rendelés számlája, amelyat a későbbiekben nem tudunk visszamenőleg módosítani. 

A Kifli applikációban nem kérhető céges ÁFÁ-s számla, kizárólag a Webshop-on keresztül igényelhető a PÉNZTÁR oldalon, az "Elérhetőségek" blokkban. 

 

Tudok-e utólag a kiállított ÁFÁ-s számla adatain módosítani?

Az ÁFÁ-s számlák adatain utólag nem tudunk módosítani. Kérjük, a rendelés során kiemelten figyelj arra, hogy a rendelés végén a PÉNZTÁR menüben  kipipáld a "SZÁMLÁZÁSI ADATOK MEGADÁSA" opciót.  

 

Mit kezdjek a nálam maradt csomagolóanyaggal?

Amennyiben kéred, az általunk használt csomagolóanyagokat futáraink a következő rendelés alkalmával, ellenérték nélkül természetesen elszállítják, így neked nem kell ezzel vesződnöd. A visszadott csomagolóanyagokat szerződött partnerünknek továbbítjuk újrahasznosításra.

 

Hol tehetek panaszt, illetve hol adhatok be javaslatokat a szolgáltatás javítására?

Minden panaszt, illetve javaslatot eljuttathatsz hozzánk ingyenesen hívható telefonszámunkon ( 0680444333), e-mail-ben (info@kifli.hu), chat-en illetve közösségi csatornákon keresztül.

 

Hol tehetek panaszt a BENU gyógyszertártól rendelt termékekkel kapcsolatban?

A BENU termékek megvásárlása esetén a BENU-val kötsz szerződést, ezért a BENU általános szerződési feltételeinek megfelelően a panaszokat a BENU ügyfélszolgálatánál tudod leadni. 

BENU ügyfélszolgálat elérhetősége: kifli@benugyogyszertar.hu

 

A rendelésemet kiegészíthetem?

Igen, rendelésed bármikor kiegészítheted, de kiszállítási területtől függően maximum az átvétel előtti 5-6. óráig tudsz hozzáadni megrendelésedhez (elvenni belőle nem tudsz sajnos).

A Balaton/Velencei-tó környékére leadott rendelések esetén az átvétel előtt legkésőbb 10 óráig lehet kiegészíteni a rendeléseket.

Csomagajánlatban hirdetett promóciók esetében pótrendelésbe nem tudunk ajándékot biztosítani.

Egyszerűen pakolj bele minden MÉG megvásárolni kívánt terméket a kosaradba (itt már nem szükséges elérned  2022.10.11-től érvényes 12.000 Ft-os értékhatárt), majd a Pénztárnál pipáld be, hogy ezeket a termékeket szeretnéd hozzáadni a megrendelésedhez. A Rendelés befejezése gombbal pedig véglegesítheted is a kiegészítést.

 

Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam, vagy ha nem kaptam meg a rendelésem egy részét?

Kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik kommunikációs csatornánkon keresztül és haladéktalanul segítünk a panasz rendezésében.

 

Hogyan kaphatom meg a termékek mellé csomagajánlatban hirdetett ajándékokat?

Az ajándék csak abban az esetben kerül a kosárba, ha az alaprendelésben minden meghirdetett feltétel teljesül, pótrendelés esetén ez nem érvényes. Pótrendelés esetén nem tudunk ajándékot biztosítani.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Mi az a levásárolható kredit, illetve hogyan működik?

A levásárolható kredit a kifli.hu virtuális pénzneme, 1 kredit egyenértékű egy forinttal. Levásárolható kreditet kaphatsz ajándékként, illetve kompenzáció gyanánt, panasz esetén. Kreditjeidet felhasználhatod vásárláshoz a fizetési opciók oldalon. A kreditek érvényessége 1 hónap, mely a kompenzációként kapott kreditek esetében egyszeri alkalommal meghosszabbítható az ügyfélszolgálat által. Kreditjeidnek mennyiségéről illetve érvényességi idejéről bármikor tájékozódhatsz személyes profilodban a honlapon. 

A marketing kampányok során kapott kreditek érvényességi ideje nem hosszabbítható meg /amelyeket nem kompenzációként kapott a vásárló a Kifli.hu-tól/.  A minimum értékhatárhoz kötött kreditek az alábbi tételek nélkül értendők:

  • újrafelhasználható öko táska letéti díja,
  • szállítási költség,
  • borravaló,
  • korábban feltöltött kreditek,
  • visszaváltható csomagolások betéti díjai.

A mindenkori krediteket rendeléskiegészítés során nem lehet felhasználni, kizárólag "normál" rendelés során használható fel. 

 

Miért lett nagyobb összeg levonva a kártyámról, mint amit a rendelésem a weboldalon mutatott?

Az egyes súlyra árult termékeink pontos tömegét csak mérést követően tudjuk meghatározni, ezért a pontosan fizetendő összeg rendelés leadásának pillanatában nem meghatározható. A rendelés leadásakor, az előbbiekben említett úgynevezett "súlyra árult" termékek árának további 30%-át a kártyás fizetés keretein belül zároljuk, majd a korábban zárolt összegből a kézbesítés pillanatában terheljük a rendelésed pontos végösszegét. Amennyiben a rendelésed végösszege a korábban zárolt összegnél kevesebb, vagyis kevesebb összeget terhelünk a folyószámládon, mint amennyit korábban zároltunk, abban az esetben a  különbözet visszakerül a bankszámlád elérhető egyenlegéhez. Kérjük ellenőrizd a számlatörténetedet, és ha eltérést tapasztalsz, jelezd az ügyfélszolgálatunknak!

 

A futár csak utcaszintig vagy a lakásom ajtajáig hozza a csomagot?

Futárjaink mindig a lakás ajtajáig viszik a megrendeléseket, függetlenül a rendelés értékétől, méretétől vagy súlyától. Amennyiben bármilyen problémát tapasztalsz futárunkkal, kérjük lépj kapcsolatba velünk bármelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön, hogy orvosolhassuk a problémát.

 

Mennyi ideig várakozik a futár a címemen?

A futár az érkezés előtt 5 perccel sms-t küld a vásárlónknak, majd az sms kiküldésétől számított  10 percig tud várni a helyszínen, mielőtt tovább indulna a következő címre. Amennyiben a vásárló nem jelentkezik, a Kifli ügyfélszolgálata megpróbálja őt elérni telefononhívással, sms küldéssel, email küldéssel. Amennyiben a Kifli ügyfélszolgálata sem éri el a vásárlót, abban az esetben a kosár törlésre kerül, és a futár elhagyja a helyszínt. 

 

A hűtést igénylő termékek nem fognak megromlani a kiszállítás alatt?

Természetesen minden gépkocsink, amivel a kiszállítást végezzük rendelkezik hűtős, illetve fagyasztós tárolóval, így a hűtést igénylő termékeket is teljes biztonságban juttatjuk el hozzád. Amennyiben mégis bármilyen gond merülne fel a kiszállított élelmiszer frissességével kapcsolatban, kérünk lépj kapcsolatba velünk.

 

A kosaramban lévő termékek lefoglalásra kerülnek-e a részemre?

A kosárban lévő termékeket mindig 5 percig foglalja a rendszer. Újabb termék hozzáadása esetén újra indul az 5 perces időtartam. 

 

Meddig fogyaszthatók a kifli.hu-n megvásárolható friss élelmiszerek?

Hűtött élelmiszereink, mint például friss hús és hal esetében 2-6 nap közötti fogyaszthatóságot garantálunk a kiszállítástól számítva. Mindig igyekszünk a lehető leghosszabb ideig fogyasztható termékek beszerzésére. A termékek fogyaszthatósági időtartamát  jelentősen befolyásolja az otthoni tárolási körülmény (hőfok). 

A "Ments meg" kategóriába tartozó termékekre, illetve a minőségmegőrzési időtartammal jogszabályilag nem rendelkező termékekre (pl. feldolgozatlan zöldség, gyümölcs), nem vonatkoznak az előzőekben felsorolt határidők.

Kimért termékek esetében mekkora lehet a maximális tömegbeli eltérés a kifli.hu-n szereplő tömeghez képest?

A maximális eltérés kimért termékek esetében +/- 30% a kifli.hu-n megadott indikatív tömeghez mérten. Ennél nagyobb eltérés esetén kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 

Elfogyott a termék, amit rendelni akartam, honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz újra elérhető?

Elfogyott termékeink szürke színnel jelennek meg weboldalunkon, és a termék adatai között feltüntetésre kerül a következő szállítmány várható beérkezési ideje. A kiscsengő ikonra kattintva kérhetsz e-mail értesítést, amit a termék beérkezésének esetén küldünk ki. 

 

A Prémium szolgáltatás számlázásának és a kedvezmények felhasználásának részletei:

Havidíj számlázása:

  • A Prémium szolgáltatás a hónap bármely napján megrendelhető.
  • A számlázási egység a megrendeléstől számított 30 nap, azaz a következő hónapban a 30 nap lejárta után, a fordulónapon fogja érvényesíteni a Kifli.hu a szolgáltatás havi díját.
  • /Példa: Május 15-én rendeli meg a vásárlónk a szolgáltatást, amely automatikusan június 14-én fog meghosszabbodni. Számlázási egység: 05.15.-06.14./

Kedvezmények felhasználása:

  • A kedvezmények a hónap első napjától az adott hónap utolsó hónapjáig érvényesek /azaz elsejétől 28-ig, 30-ig, 31-ig / függetlenül attól, hogy a hónap melyik napján van a szolgáltatás fizetési fordulónapja.
  • Példa: Prémium szolgáltatás megrendelése május 15-én történik:
  • Prémium szolgáltatás kedvezményeinek érvényessége:
  • 05.15.-.05.31.
  • 06.01.-06.30.
  • 07.01.-07.31.
  • Stb.

Példa:

  • 2022.05.15. - Prémium szolgáltatás megrendelése és kifizetése
  • 2022.05.15. - Elérhető prémium kedvezmények: 4 db. Értékhatár alatti rendelés és 4db. Expressz rendelés /havi 4x ingyenes az expressz szállítás. Az expressz szállítás elérhetősége nem garantált, az kapacitástól függ/
  • 2022.05.15.-05.31. Felhasználható minden kedvezmény a hónap végéig. A fel nem használt kedvezmények nem vihetők át a következő hónapra.
  • 2022.06.01. - újra kiosztásra kerülnek a havi prémium kedvezmények azaz a 4 db. Értékhatár alatti rendelés és 4 db. Expressz rendelés. A kedvezmények az adott hónap végéig használhatóak fel. Ebben az esetben Június 30-ig. /havi 4x ingyenes az expressz szállítás. Az expressz szállítás elérhetősége nem garantált, az kapacitástól függ/
  • 2022.06.15. - a Prémium szolgáltatás számlázási fordulónapja, a havidíj levonása. A 06.01-én életbe lépett kedvezmények még érvényesek 06.30-ig, azok csak a következő hónap elsején újulnak meg.
  • 2022.07.01. - újra kiosztásra kerülnek a prémium szolgáltatás kedvezményei: 4 db. Értékhatár alatti rendelés és 4 db. Expressz rendelés amelyek 07.31-ig használhatóak fel.

 

Marks&Spencer ruházat: 

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy fehérneműt, zoknit, harisnyát nem cserélünk vissza.

 

Újrafelhasználható táska:

Hogyan fizethetek be a szolgáltatásra?

A Pénztárnál a "Csomagolj be" menüpont alatt egyszerűen válaszd ki az újrafelhasználható táska lehetőségét.

A rendszer 3.500 Ft letéti díjat fog felszámítani, ami a vásárlásod számláján meg fog jelenni. Ezt követően minden rendelésed újrafelhasználható táskában fog érkezni.

Természetesen rendelésed kérheted ezek után is papírtáskában, ehhez egyszerűen válaszd ki a Papírtáska opciót a Pénztárnál.

A következő rendelésnél a táskákat add vissza futárunknak, aki azonnal rögzíti is applikációjában.

 

Kötelez minden alkalommal visszaadnom a táskákat?

Nem kötelező, viszont arra figyelj, hogy maximum 20 táska lehet nálad egyszerre.

 

Mi történik, ha 20 vagy annál több táska van nálam egyszerre?

Rendelésed papír táskában szállítjuk ki, mindaddig, amíg a nálad lévő táskák száma 19 vagy az alá nem csökken.

 

Mit tegyek, ha sérült táskát kaptam vagy a szállítás során kiömlött benne valami?

Azonnal jelezd ügyfélszolgálatunknak, akik találnak megoldást a problémára. :)

 

Milyen esetekben veszítem el a letéti díjat?

Ha 20 vagy annál több táska van nálad több mint 30 napig, akkor a letéti díjat elveszíted. Ha egy vagy több táska van nálad úgy, hogy 12 hónapja nem rendeltél tőlünk, a letéti díjat elveszíted.

 

Hogyan mondhatom le a szolgáltatást?

A szolgáltatást bármikor lemondhatod ügyfélszolgálatunkon keresztül. A letéti díjat, azonban csak akkor igényelheted vissza, ha minden Újrafelhasználható táskát visszaadtál, tehát a nálad lévő táskák száma 0.

Természetesen, ha meg szeretnél tartani bizonyos számú táskát, ezt is megteheted a letéti díjért cserébe.

 

Önkiszolgáló felület működése és Online kézbesítési információk elérése

Hogyan és hol tudom bejelenteni panaszomat/kárpótlási igényemet az önkiszolgáló felület segítségével?

A Kifli.hu fiókodban „a „Korábbi megrendelések” fülön kattints a „Megrendelés részletei” menübe, ahol megtalálod a „Termék reklamáció” gombot.

Utolsó rendeléseddel kapcsolatos kárpótlási igényedet kétféleképpen jelentheted be:

1.     Webshop: elküldheted a Kifli.hu weboldalának fejlécéből.

2.     Email: bejelentheted azon az email-en keresztül is, amit az utolsó rendeléseddel kapcsolatban, ügyfél-elégedettségi felmérés céljából küldtünk.

 

Mit tegyek, ha nem találom a „Termék reklamáció” gombot?

Ennek több oka is lehet, ugyanakkor természetesen ügyfélszolgálatunkon keresztül továbbra is bármikor beadhatod kárpótlási igényedet.

 

Mennyi ideig reklamálhatok az önkiszolgálási felületen keresztül?

A megrendelt áruk átvételétől számított 72 órán belül. 

 

Mit tegyek, ha pénzvisszatérítést vagy új kézbesítést kérek?

Ha pénzvisszatérítést vagy új szállítást szeretnél kérni, akkor igényedet ügyfélszolgálatunkon keresztül kell bejelentened.

 

Lehetséges módosítani vagy törölni a már benyújtott panaszomat/kárpótlási igényemet?

·        Ha másik termékkel kapcsolatban szeretnél panaszt bejelenteni, akkor ugyanezen megrendelésen belül az átvételtől számított 72 óráig beadhatsz új kárpótlási igényt is.

·        Fontos, hogy ugyanazon termékkel kapcsolatban csak egyszer tudsz kárpótlási igényt bejelenteni.

·        Ha módosítani vagy törölni szeretnél egy már benyújtott reklamációt, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

Bejelenthetem a panaszomat akkor is, ha nem kérek kárpótlást?

·        Minden vásárlónknak automatikusan felajánljuk a kreditekben történő kárpótlás lehetőségét. Ugyanakkor a panaszbejelentés során lehetőséged van kiválasztani az alábbi funkciót: „Nem kérek kreditet, csak a panaszomat szeretném bejelenteni.”  

·        Együttműködünk a Tündérpakk jótékonysági szervezettel, így az alábbi lehetőség is elérhető számodra: „Krediteimet fel szeretném ajánlani a Tündérpakk jótékonysági szervezet részére.”

Mi történik a panaszbejelentés során beküldött fotókkal?

·        Ha fényképet is csatolsz panaszbejelentésed mellé (pl. sérült vagy hibás áruk esetén) a csatolt fotót cégünk megfelelő osztálya számára továbbítjuk, (pl. csomagoló terület vagy minőség ellenőr csapat).

·        A beküldött fotók segítségével javítani tudjuk belső működésünket, annak érdekében, hogy legközelebb jobb kiszolgálást tudjunk nyújtani.

·        A csatolva beküldött fotókat nem osztjuk meg harmadik féllel, de a biztonság kedvéért arra kérünk ne küldj számunkra olyan fotót, amely személyes adatnak tekinthető a GDPR alapján.  Köszönjük.

Mit tegyek, ha olyan terméket kapok, amelyet nem rendeltem meg?

  • Ha véletlenül olyan terméket szállítunk ki számodra, amelyet nem rendeltél meg, egyrészt elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt, másrészt természetesen megtarthatod az árut – főleg, ha romlandó termékekről, például süteményekről, gyümölcsökről vagy zöldségekről van szó.
  • Amennyiben az áru a tartós termékek közé tartozik, abban az esetben az ügyfélszolgálattal egyeztetve, előfordulhat, hogy az egyik futárunk egy későbbi időpontban átveszi azokat.

 Online Kézbesítési Információ

Hol tudom megnézni, mikor érkezik a futár?

·        Ezt az információt a weboldalunk és mobilapplikációnk fejlécében fogod megtalálni.

·        A fejlécben olvasható a várható pontos érkezési időpont és a szállításból hátramaradó idő.

·        Ammennyiben letöltötted már a Kifli.hu mobil applikációt, push üzenetben fogunk értesíteni a futár várható érkezéséről.

 

KIFLICSKE KLUB:

 

  1. Milyen előnyökkel jár a Kiflicske klub szolgáltatás?

Ingyenes kiszállítási lehetőség:

Vasárnaptól – csütörtökig 10:00-16:00 óra között /minimum rendelési összeg 2022.10.11-től 12.000 Ft/

Termék kedvezmények:

Több mint 65 baba-mama kategóriában található termék esetében kedvezményes árat biztosítunk.

Kredit visszatérítés:

  • Minden egyes 20.000 Ft feletti rendelésed után 1000 Ft összegű kreditet automatikusan feltöltünk a Kifli fiókodba. A kreditek 14 napig használhatóak fel a 'Baba és gyerek' kategóriában található termékekre.
  • FONTOS: A 20.000 Ft-os kosár érték az alábbi tételek nélkül értendő: újrafelhasználható öko táska letéti díja, szállítási költség, borravaló, korábban feltöltött kreditek, visszaváltható üvegek betéti díjai és alkoholt tartalmazó termékek. 

 

  1. Hol tudok feliratkozni? Hogyan tudom igénybe venni a Kiflicske klub szolgáltatást?

A Kiflicske klub oldalon: https://www.kifli.hu/kiflicske

  1. Van-e díja a Kiflicske klub szolgáltatásnak?

Nincs. Ingyenes.

  1. Milyen információkat kell megadnom a feliratkozás során?

Gyermek/gyermekek: Nemét, Keresztnevét, Születési idejét

  1. Hány éves gyerekkel/gyerekekkel regisztrálhatok a Kiflicske klubba?

 0-6 év közötti gyerekek regisztrálhatóak

  1. Ellenőrzésre kerülnek-e az általam feltöltött adatok?

Nem