Ingyen szállítás, garantált aznapi kiszállítás ha 16:00 előtt rendelsz, csak Prémium tagoknak elérhető kedvezmények és még további előnyök várnak.Ingyen szállítás, és garantált aznapi kiszállítás, ha 16:00 előtt rendelsz
Vásárolj minimum értékhatár nélkül
Exkluzív 15 % kedvezmény top termékekre
Exkluzív kedvezmények csak klubtagoknak
Hogyan segíti a Kifli.hu a családok élelmezését?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legtöbb ember otthon maradhasson: a minőségi élelmiszerek kiszállításának köszönhetően a családok nemcsak biztonságban lehetnek egymás közelségében, de a közös étkezés öröméről sem kell lemondaniuk.

Vásárlóink száma folyamatosan növekszik, mi pedig igyekszünk a nekünk szavazott bizalomra rászolgálni: egyes termékkörök esetén korlátozásokat vezettünk be, miközben a szállítási kapacitást folyamatosan növeljük. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a lehető legtöbb család asztalára tudjunk kiemelkedő minőségű élelmiszert eljuttatni.

Minden nap nyitunk szállítási ablakokat. A nap folyamán több alkalommal is kerülnek be új szállítási időpontok, érdemes vissza-visszatérni a Kifli.hu oldalára és ellenőrizni, mikorra van szabadon foglalható időpont!

Bár néhány termékkör esetén mennyiségi korlátozásokat vezettünk be, a helyi termelők minőségi termékei széles választékban találhatók meg online szupermarketünkben.

Mi történik, amikor friss terméket rendelsz meg, de csak két nappal későbbi szállítási dátum érhető el? Aggodalomra semmi ok, természetesen minden friss terméket a kiszállítás napján csomagolunk össze!

Nagyon sokan számítanak arra, hogy friss élelmiszert tudnak rendelni tőlünk: éppen ezért kérünk, hogy körültekintően állítsd össze kosarad tartalmát, és csak annyi élelmiszert vegyél, amelyet valóban el is fogyaszt a család.

Online szupermarketünkben igyekszünk biztosítani, hogy a rendelés mindenki számára egyszerű és gyors legyen. Amennyiben mégis segítségre van szükség, elérhetők ügyfélszolgálatos kollégáink a

+ 36 80 444 333 telefonszámon.

Futáraink éjt nappallá téve dolgoznak, és ezúton szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki egy-két jó szóval, kedvességgel vagy mosollyal bátorítja őket. Bizonyosan jólesik nekik, és a zsúfolt napjukat is képes teljesen megváltoztatni egy-egy kedves gesztus.

A megrendelések módosításának lehetőségét határozatlan időre fel kellett függesztenünk, hogy minél gördülékenyebben és időben ki tudjuk szolgálni a rendeléseket. A célunk, hogy minél több családot el tudjunk látni minden nap.

Akár reggeli pacsirta, akár éjjeli bagoly vagy, ránk számíthatsz: reggel 7 órától este 11 óráig szállítjuk házhoz a rendeléseket. Válaszd a számodra legmegfelelőbb időpontot!

Az érintésmentes tranzakció érdekében kizárólag bankkártyás fizetést fogadunk el: ezzel nemcsak saját családod, de futáraink egészségére is figyelsz. Köszönjük együttműködésed!

Gyakran ismételt kérdések

  • Biztonsági intézkedések

  • Tudjuk, hogy mindenki számára az egészség a legnagyobb kincs. A Tied és a miénk is. Futárainkon és alkalmazottainkon naponta egészségügyi ellenőrzést, testhőmérséklet-mérést végzünk. Minden futárunknak maszkot biztosítunk, továbbá egyszerhasználatos kesztyűben végzik munkájukat és érintés nélkül adják át a megrendeléseket. Emellett fokozottan figyelünk kezünk és furgonjaink megfelelő fertőtlenítésére kézbesítés előtt és után is, továbbá kiemelten takarítjuk és fertőtlenítjük raktárunk helyiségeit naponta többször is.
  •  
  • Fizetési módok

  • A közvetlen kapcsolat elkerülése érdekében csak online történő kártyás fizetést fogadunk el, amivel családod és futáraink biztonságát egyaránt megóvjuk. Köszönjük megértésedet!
  •  
  • Kézbesítés érintés nélkül

  • A futár lerakja a csomagokat az ajtód elé, így érintés nélkül át tudod venni a rendelésed.
  •  
  • Ha karanténban vagy

  • Ha karanténban vagy, mindenképpen írd be a megjegyzés mezőbe a rendelésnél, hiszen ez nagyon fontos információ a futárunk számára. Ebben az esetben a futár a csomagokat az ajtód elé helyezi, majd felhív és biztonságos távolságból megvárja, hogy átvedd a táskákat - ezzel is csökkentve a személyes kontaktus okozta fertőzésveszélyt.
  •  
  • Szállítási időpontok

  • Reggel 7 és este 10 óra közötti idősávokból lehet választani a kiszállítást illetően. Naponta többször is megnyitunk új időpontokat, így tudjuk elérni, hogy rendelésed a leadástól számított 4 órán belül megkaphasd. Ha az oldalon járva nem találsz szabad időpontot, látogass vissza aznap többször is: folyamatosan nyitunk új időablakokat, így biztosan találsz számodra megfelelőt!
  •  
  • Limitált árucikkek

  • Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb családnak friss élelmiszert tudjunk kiszállítani, néhány cikk esetében korlátoztuk a megrendelhető mennyiséget. Nem szívesen hoztuk meg ezt a döntést, de szeretnénk a lehető legtöbb családnak segíteni, és az otthoni túlraktározásból fakadó élelmiszerkidobást is megelőzni. Köszönjük megértésed!
  •  
  • Lakcímváltozás

  • Ha rendelésed kézbesítésre vár, a kézbesítési címet sajnos nem lehet módosítani. Erre azért van szükség, mert futáraink extrém sok megrendelést szállítanak ki, így útvonalaik tervezésével és optimalizációjával tudunk a napon belül is új időpontokat adni. A változtatási lehetőség az útvonalak teljes megváltoztatása miatt óriási időkiesés lenne, mi pedig szeretnénk a lehető legtöbb vásárlónkat időben kiszolgálni. Éppen ezért kérünk, hogy minden esetben megrendelés előtt ellenőrizd a szállítási címet, és amint észreveszed, hogy téves címet adtál meg, vond vissza és add le újra a megrendelésed. Köszönjük, hogy segítesz nekünk az útvonal tervezésében!
  •  
  • Termékcsere

  • Amennyiben egy kiszemelt termék nincs raktáron, helyettesítő termékkel igyekszünk pótolni. A legtöbb esetben erről SMS-ben értesítünk és nagyon köszönjük megértésed.
  •  
  • Pénzvisszafizetés, amikor a termék nincs raktáron

  • Ha bankkártyával fizetsz online, bankszámlaszámodon a megadott összeg letétbe kerül. Amikor egy megrendelt termék nem elérhető vagy nem lehet kiszállítani, természetesen nem számlázzuk ki. A végleges összeget csak a rendelés kézbesítése után vonjuk le a számládról, miután megkaptad a csomagokat és a hiányzó termékek árát levonta a rendszer a végösszegből.
  •  
  • Rendelés módosítása

  • A megrendelések módosításának lehetőségét határozatlan időre fel kellett függesztenünk azért, hogy minél gördülékenyebben és időben ki tudjuk szolgálni a vásárlókat.
  •  
  • Visszaváltható csomagolás és táska

  • Több termékünk visszaváltható csomagolásban kapható, melyet visszavesz a futár, és jóváírjuk az üvegdíjat. Emellett a bevásárlótáskát és zacskókat visszaküldheted a futárral.
  •  
  • Több rendelés egyesítése

  • A jelenlegi kapacitás miatt sajnos nem lehetséges egyesíteni a megrendeléseket. Kérünk, vedd ezt figyelembe a megrendelés összeállításánál és a szállítási idő ütemezésekor.
  •  
  • Nem elérhető termékek

  • Ha kapsz tőlünk üzenetet arról, hogy egy termék a rendelésedből nem elérhető, de a kínálatban megtalálható, nem hibáról van szó. Előfordulhat olyan, hogy az adott termék csak a következő napokon lesz elérhető, a Te megrendelésed kézbesítési napján azonban még nem. Kérjük, hogy ilyen esetben a következő megrendeléskor tedd a kosaradba a kiválasztott terméket.