![Hogyan segíti a Kifli.hu a családok élelmezését?](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,w=1230,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/145/145-1586172896.jpg)
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legtöbb ember otthon maradhasson: a minőségi élelmiszerek kiszállításának köszönhetően a családok nemcsak biztonságban lehetnek egymás közelségében, de a közös étkezés öröméről sem kell lemondaniuk.
Vásárlóink száma folyamatosan növekszik, mi pedig igyekszünk a nekünk szavazott bizalomra rászolgálni: egyes termékkörök esetén korlátozásokat vezettünk be, miközben a szállítási kapacitást folyamatosan növeljük. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a lehető legtöbb család asztalára tudjunk kiemelkedő minőségű élelmiszert eljuttatni.
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2896/2896-1586164214.jpg)
Minden nap nyitunk szállítási ablakokat. A nap folyamán több alkalommal is kerülnek be új szállítási időpontok, érdemes vissza-visszatérni a Kifli.hu oldalára és ellenőrizni, mikorra van szabadon foglalható időpont!
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2875/2875-1586180580.jpg)
Bár néhány termékkör esetén mennyiségi korlátozásokat vezettünk be, a helyi termelők minőségi termékei széles választékban találhatók meg online szupermarketünkben.
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2878/2878-1586162886.jpg)
Mi történik, amikor friss terméket rendelsz meg, de csak két nappal későbbi szállítási dátum érhető el? Aggodalomra semmi ok, természetesen minden friss terméket a kiszállítás napján csomagolunk össze!
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2902/2902-1586164335.jpg)
Nagyon sokan számítanak arra, hogy friss élelmiszert tudnak rendelni tőlünk: éppen ezért kérünk, hogy körültekintően állítsd össze kosarad tartalmát, és csak annyi élelmiszert vegyél, amelyet valóban el is fogyaszt a család.
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2905/2905-1586164371.jpg)
Online szupermarketünkben igyekszünk biztosítani, hogy a rendelés mindenki számára egyszerű és gyors legyen. Amennyiben mégis segítségre van szükség, elérhetők ügyfélszolgálatos kollégáink a
+ 36 80 444 333 telefonszámon.
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2908/2908-1586180600.jpg)
Futáraink éjt nappallá téve dolgoznak, és ezúton szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki egy-két jó szóval, kedvességgel vagy mosollyal bátorítja őket. Bizonyosan jólesik nekik, és a zsúfolt napjukat is képes teljesen megváltoztatni egy-egy kedves gesztus.
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2914/2914-1586166420.jpg)
A megrendelések módosításának lehetőségét határozatlan időre fel kellett függesztenünk, hogy minél gördülékenyebben és időben ki tudjuk szolgálni a rendeléseket. A célunk, hogy minél több családot el tudjunk látni minden nap.
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2917/2917-1586166453.jpg)
Akár reggeli pacsirta, akár éjjeli bagoly vagy, ránk számíthatsz: reggel 7 órától este 11 óráig szállítjuk házhoz a rendeléseket. Válaszd a számodra legmegfelelőbb időpontot!
![](https://www.kifli.hu/cdn-cgi/image/f=auto,q=75/https://cdn.kifli.hu/images/microsite/image/2920/2920-1586166493.jpg)
Az érintésmentes tranzakció érdekében kizárólag bankkártyás fizetést fogadunk el: ezzel nemcsak saját családod, de futáraink egészségére is figyelsz. Köszönjük együttműködésed!
![](https://cdn.kifli.hu/images/microsite/divider/2926/2926-1586166786.jpg)
Gyakran ismételt kérdések
-
Biztonsági intézkedések
- Tudjuk, hogy mindenki számára az egészség a legnagyobb kincs. A Tied és a miénk is. Futárainkon és alkalmazottainkon naponta egészségügyi ellenőrzést, testhőmérséklet-mérést végzünk. Minden futárunknak maszkot biztosítunk, továbbá egyszerhasználatos kesztyűben végzik munkájukat és érintés nélkül adják át a megrendeléseket. Emellett fokozottan figyelünk kezünk és furgonjaink megfelelő fertőtlenítésére kézbesítés előtt és után is, továbbá kiemelten takarítjuk és fertőtlenítjük raktárunk helyiségeit naponta többször is.
-
Fizetési módok
- A közvetlen kapcsolat elkerülése érdekében csak online történő kártyás fizetést fogadunk el, amivel családod és futáraink biztonságát egyaránt megóvjuk. Köszönjük megértésedet!
-
Kézbesítés érintés nélkül
- A futár lerakja a csomagokat az ajtód elé, így érintés nélkül át tudod venni a rendelésed.
-
Ha karanténban vagy
- Ha karanténban vagy, mindenképpen írd be a megjegyzés mezőbe a rendelésnél, hiszen ez nagyon fontos információ a futárunk számára. Ebben az esetben a futár a csomagokat az ajtód elé helyezi, majd felhív és biztonságos távolságból megvárja, hogy átvedd a táskákat - ezzel is csökkentve a személyes kontaktus okozta fertőzésveszélyt.
-
Szállítási időpontok
- Reggel 7 és este 10 óra közötti idősávokból lehet választani a kiszállítást illetően. Naponta többször is megnyitunk új időpontokat, így tudjuk elérni, hogy rendelésed a leadástól számított 4 órán belül megkaphasd. Ha az oldalon járva nem találsz szabad időpontot, látogass vissza aznap többször is: folyamatosan nyitunk új időablakokat, így biztosan találsz számodra megfelelőt!
-
Limitált árucikkek
- Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb családnak friss élelmiszert tudjunk kiszállítani, néhány cikk esetében korlátoztuk a megrendelhető mennyiséget. Nem szívesen hoztuk meg ezt a döntést, de szeretnénk a lehető legtöbb családnak segíteni, és az otthoni túlraktározásból fakadó élelmiszerkidobást is megelőzni. Köszönjük megértésed!
-
Lakcímváltozás
- Ha rendelésed kézbesítésre vár, a kézbesítési címet sajnos nem lehet módosítani. Erre azért van szükség, mert futáraink extrém sok megrendelést szállítanak ki, így útvonalaik tervezésével és optimalizációjával tudunk a napon belül is új időpontokat adni. A változtatási lehetőség az útvonalak teljes megváltoztatása miatt óriási időkiesés lenne, mi pedig szeretnénk a lehető legtöbb vásárlónkat időben kiszolgálni. Éppen ezért kérünk, hogy minden esetben megrendelés előtt ellenőrizd a szállítási címet, és amint észreveszed, hogy téves címet adtál meg, vond vissza és add le újra a megrendelésed. Köszönjük, hogy segítesz nekünk az útvonal tervezésében!
-
Termékcsere
- Amennyiben egy kiszemelt termék nincs raktáron, helyettesítő termékkel igyekszünk pótolni. A legtöbb esetben erről SMS-ben értesítünk és nagyon köszönjük megértésed.
-
Pénzvisszafizetés, amikor a termék nincs raktáron
- Ha bankkártyával fizetsz online, bankszámlaszámodon a megadott összeg letétbe kerül. Amikor egy megrendelt termék nem elérhető vagy nem lehet kiszállítani, természetesen nem számlázzuk ki. A végleges összeget csak a rendelés kézbesítése után vonjuk le a számládról, miután megkaptad a csomagokat és a hiányzó termékek árát levonta a rendszer a végösszegből.
-
Rendelés módosítása
- A megrendelések módosításának lehetőségét határozatlan időre fel kellett függesztenünk azért, hogy minél gördülékenyebben és időben ki tudjuk szolgálni a vásárlókat.
-
Visszaváltható csomagolás és táska
- Több termékünk visszaváltható csomagolásban kapható, melyet visszavesz a futár, és jóváírjuk az üvegdíjat. Emellett a bevásárlótáskát és zacskókat visszaküldheted a futárral.
-
Több rendelés egyesítése
- A jelenlegi kapacitás miatt sajnos nem lehetséges egyesíteni a megrendeléseket. Kérünk, vedd ezt figyelembe a megrendelés összeállításánál és a szállítási idő ütemezésekor.
-
Nem elérhető termékek
- Ha kapsz tőlünk üzenetet arról, hogy egy termék a rendelésedből nem elérhető, de a kínálatban megtalálható, nem hibáról van szó. Előfordulhat olyan, hogy az adott termék csak a következő napokon lesz elérhető, a Te megrendelésed kézbesítési napján azonban még nem. Kérjük, hogy ilyen esetben a következő megrendeléskor tedd a kosaradba a kiválasztott terméket.
![](https://cdn.kifli.hu/images/microsite/divider/3007/3007-1586172666.jpg)