• Kedves Kiflis! A pünkösdi ünnepnapokon kicsit megpihen a kiszállításunk, hogy keddtől újult erővel és emelt kapacitással támogassunk a bevásárlásban. Előrendelést viszont már most is fogadunk!
Ingyen szállítás, garantált aznapi kiszállítás ha 16:00 előtt rendelsz, csak Prémium tagoknak elérhető kedvezmények és még további előnyök várnak.Ingyen szállítás, és garantált aznapi kiszállítás, ha 16:00 előtt rendelsz
Vásárolj minimum értékhatár nélkül
Exkluzív 15 % kedvezmény top termékekre
Exkluzív kedvezmények csak klubtagoknak

Te is szeretnéd méregtelenítéssel kezdeni az új évet?

Te is szeretnéd méregtelenítéssel kezdeni az új évet?

 

 

 

Az alábbi hat tipp segít, hogy a lehető legtöbbet kihozd az elhatározásodból, ráadásul az immunrendszered is meg fogja köszönni a törődést! Íme hat indok amiért érdemes egy kiadós méregtelenítéssel kezdeni az évet:

 

 

>  Energizál, csökkenti a fáradtságot

 

>  Csökkenti a fejfájás, köhögés és nátha gyakoriságát

 

>  Segít a helyes emésztés fenntartásában

 

>  Segít leadni a karácsonyi szezonban felszedett extra kilókat

 

>  Szebbé varázsolja a hajat és a bőrt

 

>  Megerősíti a szervezet ellenállóképességét

 

 

Mivel érdemes hozzálátni?

 

1. Helyes folyadékpótlás

 

Víz, tea, cukor és édesítőszer mentes italok, gyümölcs és zöldséglevek szigorúan cukor nélkül! A megfelelő folyadékbevitel feltölti szervezetünket, és segít a felgyülemlett káros anyagok eltávolításában.

 

 

2. Gyümölcs és zöldség

 

Vitaminok, ásványi anyagok és rostok minden mennyiségben. Egy karika citrom a vízbe vagy teába, egy finom smoothie vagy turmix, zöldség saláták vagy levesek, ezek mind ideálisak a méregtelenítéshez.

 

 

3. Minőségi fehérjék

 

Koncentráljunk a halra és a baromfira, ezek könnyen emészthető húsok. Emellett a hal gazdag omega-3 zsírsavakban. Köretként ajánlott a csicseriborsó, lencse, zöldborsó vagy akár a tofu, magas növényi fehérje tartalmuk garantálja az egészséges és kielégítő étkezést.

 

 

 

4. Gabonafélék

 

A helyes emésztés beindításához mellőzzük a kenyér és a fehérliszt fogyasztását. Koncentráljunk ehelyett a teljes kiőrlésű és egészséges variációkra, mint például a hajdina, köles, quinoa.

 

 

5. Egészséges zsírsavak

 

A zsírosabb halak, mint például a lazac bőven tartalmazzák a szükséges mennyiségű zsírsavakat, amikre a szervezetünknek szüksége van. Salátában fogyasztva adjunk hozzá olívaolajat, ami segíti a tápanyagok felszívódását. A magvak és diófélék pedig tökéletes csemegét jelentenek az étkezések között.

 

 

6. Szuperételek

 

A szuperételek rendkívül gazdag forrásai a szükséges ásványi anyagoknak. Ennek megfelelően érdemes étkezéseinket kiegészíteni ezekkel a fantasztikus természetes vitaminbombákkal. A chia magvak gazdag forrásai az ásványi anyagoknak, vitaminoknak, fehérjéknek és omega-3 zsírsavaknak. Ezen kívül megtalálhatjuk bennük a vasat és a kalciumot is. Az acai egy áfonya szerű gyümölcs, antioxidánsokban igen gazdag, így segíti a koleszterinszint szabályozását. A sprulina egy algaféle, mely nagy mennyiségben tartalmaz növényi fehérjéket, béta karotint és kulcsfontosságú zsírsavakat. A cannabis magvak fontos telítetlen zsírsavakkal látnak el, hozzájárulva a bőr szépségéhez. A goji segíti az egészséges májfunkció fenntartását.